
Segons va informar la presidenta Maite Salord, s’ha aconseguit arribar a un acord, amb el Ministeri de Foment, per augmentar el termini global d’execució de les obres fins al desembre de 2018, cosa que permetrà revisar el projecte i adaptar-lo a les dimensions de l’illa de manera que no afecti en cap cas al reconeixement de Menorca Reserva de la Biosfera.
Pel que fa al tram Maó-Alaior, l’únic que està començat, s’intentarà rescindir el contracte amb la UTE Antonio Gomila-Dragados a causa del retard en l’execució de les obres i al sobrecost del 38% que demandaven les constructores.
Aquest tram serà el més complicat de reconduir, ja que l’estat en què es troba és avançat pel que fa a l'impacte visual i mediambiental. Així i tot, des del CIM asseguren que faran el possible per a reduir al màxim de les possibilitats l’impacte en aquest tram, que ja ha estat malmès.

Tot i tractar-se d’una bona noticia, des d’EM esperem veure progressos sobre el terreny pròximament i instem al Govern a ser el màxim de prudents perquè els avanços aconseguits acabin a bon port.
També ens alegrem per les persones i plataformes que han lluitat contra aquest atemptat contra Menorca, com el GOB, Menorquins pel Territori, SOS Menorca, etc. a les quals ens hem sumat un cop rere un altre, per impedir que una reforma magnificada es portés a terme.
Així idò, només ens queda esperar a les notícies que vagin sorgint, desitjant que siguin positives per a Menorca i els menorquins i menorquines.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada