Pàgines

dimarts, 28 d’abril del 2015

1 - Consell Insular



Em dic Juanmi Gomila Ribot i tenc 38 anys. Sóc tècnic superior en animació sociocultural, encara que gairebé sempre he treballat en el sector turístic.

Des que tinc memòria m'he sentit molt proper tant als problemes i dificultats de la gent com dels excessos al territori i medi ambient. Sempre he tingut clar que era una persona d'esquerres. Record anar a la meva primera manifestació amb 13-14 anys i d'aquí vaig passar pel sindicat d'estudiants i EM-EU.

Fa 6 anys que sóc regidor as Castell, període molt dur a causa de la més greu crisi econòmica que es recorda. Famílies senceres en atur, precarietat laboral, desnonaments, pobresa energètica, destrucció del territori i medi ambient, reculada en llibertats socials i culturals.
Des de fa 3 anys sóc coordinador d’EM-EU i vaig ser triat per l'assemblea insular per encapçalar la candidatura al Consell Insular, crec sincerament que vivim un període en el qual la gent no pot quedar-se a la seva casa o posar-se a un costat.

EM-EU ha treballat braç a braç els últims anys amb sindicats, moviments socials, activistes de tota l'illa. Treball molt dur i intens que m'ha permès conèixer de primera mà a famílies, treballadors/as que ho estan passant realment malament i podria dir que m'han canviat la vida. Menorca aquesta plena d'injustícies que no hauríem de permetre.

És un immens orgull encapçalar una candidatura tan plural i totalment renovada, plena de gent humils, compromeses, amb gran capacitat de treball i coneixements i amb una qualitat humana impressionant. Perquè crec que és necessària una alternativa i no l'alternança, Esquerra de Menorca -Esquerra Unida.


Som l’Esquerra