Pàgines

dimarts, 28 d’abril del 2015

1 - Parlament Balear

Em dic Antoni Carrillos i vaig néixer a Alacant fa quaranta-set anys. Des del 2002 visc a Menorca on som professor de clarinet al Conservatori de Música.

Sóc una persona d’esquerres, republicà i estic a favor de la justícia social, del laïcisme i de la defensa del paper important que han de tenir els serveis públics en la nostra societat. Crec que  aquests valors són els que faran de nosaltres una societat més justa i igualitària, capaç d’emprendre qualsevol repte.

Per intentar aconseguir aquest tipus de societat, vaig decidir, al 2007, formar part d'Esquerra de Menorca i ara he fet una passa endavant i em present al Parlament perquè és necessària una nova forma de fer política, on els ciutadans estiguin al capdavant i puguin decidir quin tipus de política volen. I crec que Esquerra de Menorca representa aquesta nova manera d’entendre la política.

Som l’Esquerra