Pàgines

dimarts, 28 d’abril del 2015

3 - Parlament Balear

 


Em dic Toni Salord Febrer, estic casat amb Ana Sánchez Torrente i tenim dues filles de vuit i onze anys. Ens agrada molt viatjar i anar d’excursió pel camp de Menorca. Personalment, m’agrada molt llegir, anar d’excursió i els esports, vaig a entrenar a tennis quan la feina m’ho permet.

Faig feina de cap de bar a l’hotel Audax de Cala Galdana, que pertany a l’empresa Artiem, la qual té una filosofia de medi ambient i social que compartesc.

Crec que som una persona amb inquietuds socials i culturals, amb iniciativa i ganes d’aportar el meu esforç pel bé comú i del poble, preocupat pel medi ambient. He estat dins la directiva del club de tennis Ferreries 4 anys, i actualment estic dins la directiva de l’Ateneu Musical.

Sempre he compartit ideals amb Esquerra Unida, i ara potser ha arribat es moment de fer alguna cosa més que anar a votar. Mai no m havia apropat a la política més enllà de seguir les eleccions o anar a alguna junta de l’Entesa de Ferreries, però crec que hi ha de haver gent que passi davant, i he decidit que ara em toca a jo.