Pàgines

dimarts, 28 d’abril del 2015

4 - Consell Insular


Som na Raquel Monreal tinc 38 anys i fa 9 que visc a Alaior.

La primera vegada en trepitjar aquesta terra vam decidir que era aquí on volíem fer casa nostra i veure créixer els nostres fills.

  Nascuda a Badalona, filla de treballadors incansables, em van criar els avis i es van afanyar en transmetrem una clara ideologia d'esquerres, d'ells vaig aprendre el que no podíem permetre que tornés a passar i la convicció de lluitar per defendre el que tant els va costar d'aconseguir.

Mare de na Lia i en Pol, pateixo per l'herència personal i emocional que els podem deixar i m'esmero en que siguin conscients dels valors que de debò importen.

Defenso la llengua, la cultura i el territori propis entenent que és això el que enriqueix aquesta terra, però per damunt de tot defens el dret a una vida digna per a tothom.

Crec que és necessari fer polítiques socials d'emergència, atesa la situació que milers de famílies estant patint, i que per fer-les, és imprescindible que s’involucri gent propera a les famílies i que treballi amb elles i per elles.

Defensora dels drets fonamentals: habitatge per a tothom, subministres bàsics garantits, treball digne, sanitat i educació públiques.

Membre i activista de la PAH Menorca, i ho dic amb el màxim d'agraïment, si som a casa meva és gràcies als companys que la formen, lluitadors incombustibles.

Em presento com a candidata al Consell Insular amb Esquerra de Menorca Esquerra Unida i ho faig com a independent amb un seguit de companys que sempre he vist lluitar al carrer per aconseguir una Menorca més lliure i justa, amb la convicció de ser al costat del millor equip humà per treballar amb i per a la gent que més ens necessita, i amb el convenciment que ho farem amb totes les nostres forces.

Per una illa de tots i per tots!