Pàgines

dimarts, 28 d’abril del 2015

3 - Consell Insular


Em dic Pablo Jiménez Fernández i vaig néixer a Casablanca (Marroc). Som llicenciat en Geografia i Màster en Anàlisi i Gestió del Paisatge i del Territori per la Universitat Autònoma de Madrid.

He treballat en els camps social i ambiental al voltant de la formació ocupacional, a la formació i educació ambiental, en la gestió d'equipaments ambientals, com a redactor i coordinador de projectes i autor de materials educatius del sector ambiental, activitats la major part d'elles desenvolupades en Parcs Nacionals, Ministeri de Medi Ambient i Consell Insular de Menorca.

Actualment som Tècnic de Gestió i Tècnic d'Activitats Professionals en Demarcació de Costes en Illes Balears.

Entre les meves aficions la lectura i la pintura, el coneixement de la natura a través de la pràctica del senderisme i el piragüisme i el coneixement de les realitats diverses del món i dels pobles que l'habiten a través dels viatges que m'han portat a recórrer països d'Europa, Amèrica, Àsia i Àfrica.

Les motivacions per presentar-me a les llistes d'EM-EU per al Consell Insular de Menorca tenen a veure amb la meva especialització en camp de l'anàlisi paisatgístic en la seva relació amb el territori i la seva ordenació, amb la qual crec que puc aportar alguna cosa per a la conservació del patrimoni natural i cultural de l'illa així com la seva posada en valor i per impulsar noves activitats econòmiques sostenibles, en equilibri amb el medi físic i humà. Crec que, per aconseguir aquest objectiu, un dels enfocaments que s'ha de fer en aquesta matèria és centrar com a eix principal de les polítiques territorials la Reserva de la Biosfera que serveixi, al seu torn, com a eix transversal i impulsor de la resta de polítiques.