Pàgines

dimarts, 28 d’abril del 2015

2 - Parlament Balear

El meu nom es Assumpta Calafat Bosch, nascuda a Ciutadella el 1960. Vaig tenir sa sort de poder estudiar el que més m’agrada la Biologia, som llicenciada en Ciències Biològiques per la UIB. Professionalment sempre m’he dedicat a la Sanitat i fa més de 25 anys que faig feina al Laboratori d’Anàlisi de l’Hospital de Menorca. Tenc una feina que em permet viure dignament, sense luxes, però no necessit més, som de costums senzills i intent educar la meva filla en aquests valors.

Som una apassionada de la natura, les plantes, el paisatge, i la meva gran afició és la fotografia i la lectura. M’agrada la feina a peu de carrer, al meu lloc de treball som delegada sindical, crec que estic fent una feina callada però important i coherent amb la meva manera d’entendre la vida.

Estic separada, vaig tenir dos fills adoptats, un d’ells, en Miquel va morir fa més de 5 anys, patia una greu discapacitat i aquest sempre ha estat un tema que m’ha marcat i sensibilitzat molt envers aquest col·lectiu tan important i tant injustament tractat. La meva filla és diu Gloria i té 17 anys i és la llum de la meva vida. Malgrat tot em consider una persona feliç i afortunada en la vida, i per damunt de tot molt positiva i vital, la vida amb un somriure és més fàcil.

Sempre m’he definit d’esquerres, perquè crec fermament que només des de les idees d’esquerres com són la justícia social, el repartiment de la riquesa, els valors personals i lluitar perquè no hi hagi tantes injustícies només és pot aconseguir amb una mentalitat tolerant i oberta, açò és per jo ser d’esquerres.