Pàgines

dimarts, 28 d’abril del 2015

2 - Consell Insular


Som n’Antònia Florit Salord, nascuda a Menorca, l’any 1971. Vaig cursar estudis de Sociologia a la Universitat Autònoma de Barcelona.

La meva trajectòria laboral ha tingut dues etapes: la primera com a docent i responsable de pastoral a secundària del Col·legi Salesià de Ciutadella. I, durant els 10 anys darrers, he estat treballant a Càritas Diocesana de Menorca en les àrees de voluntariat, inclusió social i com a coordinadora.

Actualment, estic a l'atur, situació que compagín cursant estudis a distància.

En l’àmbit personal he format part del moviment d'Escoltes de Menorca, com a monitora i directora a l'Agrupament Federico Pareja de Ciutadella, i com a responsable de formació en l'Associació Diocesana d'Escoltisme.

També he participat en el camp del tercer sector, bàsicament en el Fòrum ETS Menorca (antigament Fòrum ONG's Menorca) i en el Fons Menorquí de Cooperació.

Aquestes experiències viscudes m’han permès conèixer i treballar al costat d'equips de persones d'una gran qualitat humana i professional. Persones obertes i fortament compromeses en la lluita contra les situacions de pobresa i de desigualtat social que viuen tantes famílies. Així mateix, m'ajuda a remoure la meva consciència i m'obliga a replantejar-me la meva manera de viure i de fer amb l'objectiu de refermar el meu compromís i creativitat en i per la defensa dels drets humans, la solidaritat, el respecte, la dignitat i la igualtat d'oportunitats de la humanitat.