Pàgines

dimarts, 28 d’abril del 2015

6 - Parlament Balear



Em dic Ana Correa, vaig néixer fa 56 anys a Santiago de Xile. Per motius familiars he viscut a diferents ciutats i països des d'adolescent. Vaig arribar a Madrid en 1982. Vam venir de vacances a Menorca el 1991 i ens va conquistar l'illa, el que va motivar un altre gir a la vida per la decisió de venir a viure aquí l’any següent. Els meus dos fills s'han criat aquí.

El meu pare ens va educar en els principis de la solidaritat i el respecte, en la defensa dels drets humans en tots els seus aspectes.

Són moments molt difícils per a molts ciutadans fuetejats en el més bàsic per la denominada crisi, sense aprofundir, en temes d'educació, salut, treball, el TTIP, immigració i ara emigració, desnonaments, censura, repressió, etcètera.

La meva altra gran preocupació és el món del maltractament animal i duc anys treballant dia a dia en intentar ajudar i millorar la vida de molts animals, la qual cosa és molt difícil quan no tens suport legal i la majoria de casos queda impune i mai s'ha comptat amb mitjans o ajudes per a avançar. Cap govern s'ha preocupat per aquest tema. Des de fa un temps formo part del Moviment Animalista d'Esquerra Unida des d'on esperem aconseguir nous suports i èxits amb l'ajuda de tots els companys avalant les iniciatives del moviment.

Em sento totalment identificada amb el projecte i programa d'Esquerra de Menorca - Esquerra Unida. Sé que el camí és difícil i amb entrebancs però a poc a poc aconseguirem arribar a la ciutadania.