Pàgines

dimarts, 28 d’abril del 2015

14 - Consell Insular


Som de nom Pilar Megias. Tinc 57 anys i vaig arribar a Menorca l'any 69. L'home va trepitjar la lluna i jo aquesta bonica illa on he fet arrels.

Vaig viure la meva adolescència reprimida, la meva joventut revolucionària i una maduresa tranquil·la (tranquil·la en l'aspecte que l'edat t'ensenya). He estat una persona inquieta i compromesa amb les injustícies d'aquest món, i seguesc sent-ho.

Encara que no sóc nascuda aquí, em consider menorquina i defensora de la seva cultura, llengua i territori, però per sobre de tot defens una vida digna per a tothom.

Vaig treballar dotze anys com a monitora en un centre ocupacional de discapacitats amb joves problemàtics i gent gran i per això crec en la necessitat de fer polítiques socials.

Atesa la situació política que estem passant, crec necessari un canvi polític on les persones recuperem els nostres drets. Per això he decidit presentar-me com a candidata al Consell Insular per Esquerra de Menorca Esquerra unida com a independent, lluitant al costat de persones amb les meves mateixes inquietuds, un bon equip amb el qual lluitar a peu de carrer per aconseguir els drets que estem perdent, i que tants anys de lluita ens van costar.