Pàgines

dimarts, 28 d’abril del 2015

10 - Consell Insular


He nascut i m’he criat a Ciutadella de Menorca on he obtingut els títols d’ESO i Batxillerat a l’IES Josep Mª Quadrado. Actualment, però, visc a Barcelona perquè estic estudiant segon del grau d’Antropologia Social i Cultural a la UB.

Em fascinen moltes coses d’aquesta disciplina, sobretot, el fet que, com una mena de caixa d’eines, m’ofereix premisses per poder pensar críticament entorn aspectes de la vida social.

La meva adhesió com a membre a joves d’Esquerra de Menorca és ben recent, per tant, no tenc experiència i la meva trajectòria política comença aquí. No obstant, em captiva l’organització assembleària i, encara que de forma discreta, vull fer explícita la meva assistència a assemblees del col·lectiu Menorquins Pel Territori i a les d’Antropologia organitzades a la facultat.

Segurament, una raó de pes per decidir-me a participar en dita formació política és el treball de camp que vaig dur a terme el curs passat amb els camarades del PCC (Partit dels i les Comunistes de Catalunya) escissió del PSUC i, llavors, integrat en la coalició ICV-EUiA.

Per acabar, m’agradaria aportar el meu granet d’arena en la lluita per l’eradicació de les desigualtats socials i crec que Esquerra de Menorca–EU és un instrument útil per aconseguir-ho.