Pàgines

divendres, 27 de març del 2015

Aclariment d'EM-EU

Arran d’una notícia apareguda recentment al Diari Menorca en què la secretària general de Podem Menorca Mae de la Concha declara que la confluència d’aquest partit amb EM-EU no ha estat possible perquè [EM-EU] «quería garantías de que alguno de los miembros de su lista apareciera en los primeros puestos, cosa que cruza las líneas rojas que se han establecido en Podemos», EM-EU vol deixar clar que ni en la Proposta que es va enviar a Podem (i a Més), ni en les converses mantingudes amb Mae de la Concha no es va parlar d’assegurar llocs de sortida a representants de cap de les organitzacions implicades i que per a EM-EU l'acord programàtic i els interessos de la ciutadania menorquina sempre han estat per damunt dels interessos de partit.